Call center-ratkaisut

Vision Call Centre
Vision Callcenter auttaa yrityksiä saavuttamaan  asiakkaiden palvelutaso-odotukset , ja samaan aikaan…Lue lisää

Supervisor

SpliceCom Vision Call Centre Supervisor Consolen avulla järjestelmänvalvojat voivat tehdä muutoksia  ja…Lue lisää

Agentit

Puheluita käsittelevät agentit voivat olla yrityksen yhdessä toimipisteessä tai hajautettuna useammassa toimipisteessä…Lue lisää

Raportointi

Raportointi tarjoaa historiatiedot arvioitavaksi, hallittavaksi ja jotta voit parantaa CallCenterin toimintaa….Lue lisää

Wallboards

Vision Live tarjoaa runsaasti reaaliaikaista tietoa esimiehille, ylläpitäjille ja johtajille. Koska Vision Live on selainpohjainen, ..Lue lisää

Puheluiden tallennus

Optimaalinen ratkaisu puheluiden tallentamiseen….Lue lisää