UNIFIED COMMUNICATION

Unified Communications pienille ja keskisuurille yrityksille

Unified Communication ratkaisulla viestintä työpaikalla ja asiakaspalvelussa ovat tehokkaampia kuin koskaan ennen! Puhelinkeskuksemme täyttävät varmasti odotukset Unified Communicationspalvelulle: puhelinneuvottelut, puhepostit, vaihteenhoito, pikaviestit, sähköposti, lähetä tekstiviestejä, läsnäolo-toiminto tai liitä vaikka laskutusohjelmisto.

Puhelimet on edelleen tärkeä osa päivittäistä työtä. Unified Communications-ratkaisumme laajentaa puhelinjärjestelmän osaksi monipuolisia sovelluksia.

Hallinta tehty helpoksi

Puhelinkeskuksia on helppo hallita, jolloin siitä tulee huomattavia kustannussäästöjä. Järjestelmää voidaan hallita keskitetysti – jopa useita toimipaikkoja. Hallintoon pääsy on suojattuja ja tapahtuu mukavasti verkkoselaimen kautta. Kaikki liittymä- ja laiteasetukset tehdään selaimella. Ohjattu asennus tekee ohjelmiston asennuksesta lastenleikkiä, käyttöönotossa työkalu tukee päätelaitteiden asennusta ja integroitu päivityspalvelin huolehtii keskitetysti kaikki päivitykset laitteille.

Konttoreiden integrointi

Yhteydet haarakonttoreista ja kotitoimistoista pääkonttoriin on helppo totetuttaa voip-tekniikalla. Työntekijät pystyvät toimimaan tehokkaasti missä tahansa, sillä ei ole väliä, ovatko he pääkonttorissa, haarakonttorissa tai kotitoimistossa. Tarvittaessa puhelinkeskukset toimivat toistensa back up-laitteina: vian sattuessa toinen keskus korvaa viallisen laitteen, jolloin vältytään katkoksilta..